Instagram

niedziela, 24 czerwca 2012

promocje w Sephorze

Sephora przygotowała dla swoich klientów morze letnich atrakcji :)



  1. Dla posiadaczy karty Sephora do 1 lipca trwają Dni VIP, czyli 20% zniżki na cały asortyment :)
  2. Na produkty do pielęgnacji słonecznej do 24 czerwca obowiązuje 25% rabat :)



    3.  Wszystkie produkty do kąpieli marki Sephora do 1 lipca przecenione są o 70% :)

Skorzystałam z promocji trzeciej. Jest ona organizowana, ponieważ zostanie zmieniona szata graficzna produktów, natomiast formuła kosmetyków, jak poinformowała mnie dzisiaj konsultantka pozostanie taka sama :)



Co kupiłam ? :)
  • masło do ciała monoi tiara. W swoim składzie zawiera jako bazę glicerynę i masło shea. 200 ml kosztuje obecnie 14,70 zł.
  • masło lemon meringue
  • balsam do ciała green tea lemon. Lubię balsamy marki Sephora. Są lekkie i idealne na lato. 150 ml za 7,80zł.
  • szampon, ale będę używała go jako żel pod prysznic vanilla creme brulee. Uwielbiam ten zapach :) 200ml za 7,50zł.
  • szampon/żel chocolate toffee
  • spray do ciała pacific curacao. 10ml za 5,70zł.
  • spray coconut milk
  • serduszka do kąpieli: czekoladowe, kokosowe, curacao i czerwone ( nie pamiętam zapachu :) 4 za 2,40 zł.

Jeżeli lubicie produkty marki Sephora to zapraszam do zakupów :) Asortyment w każdym sklepie na pewno będzie się różnił, ale może akurat traficie na swoje ulubione zapachy tak jak ja :)
Życzę udanych łowów i koniecznie dajcie znać co udało Wam się zdobyć :)

Aktualizacja:  Promocje w Sephorze pojawiają się często w ciągu roku i zawsze mnie kuszą :) Myślę, że warto czekać na takie okazje i w pełni je wykorzystywać, żeby później nie przepłacać.
Z wymienionych wyżej kosmetyków moim ulubieńcem zostało masło do ciała o zniewalającym zapachu cytrynowej tarty i spray do ciała pacific curacao :)
Nowa linia zapachowa ma jednak lepszy skład od tej poprzedniej, zmieniły się także nuty zapachowe.  Moje ulubione to: chocolate, mango i toffee :)

18 komentarzy :

  1. AAAAAAAAAAAa!!! świetnie, dzięki za info, nie wiedziałabym o tym gdyby nie ten wpis. Lece jutro w takim razie do Sephory i korzystam z opcji trzeciej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, jak ja się cieszę, kiedy moje notki są pomocne :) w takim razie życzę udanych łowów :)

      Usuń
  2. ja tez zamierzam skorzystac z tej promocji;)skusilabym sie na jakis plyn do kapieli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj z okazji 20% rabatu kupiłam nowe perfumy i pędzelek do cieni :) Ale nie wykluczam, że przejdę się sprawdzić produkty do kąpieli, bo chociaż nie jestem jakąś ich ogromną fanką, to niektóre zapachy mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o a ja dzisiaj w końcu wychodzę z pieczary po chorobie i oczywiście idę na szoping:D
    to masło do ciała jest bardzo ciekawe!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nigdy nie miałam masła tej firmy, ale za tą cenę warto było się skusić :)

      Usuń
  5. Dzięki za cynk. Skorzystam chyba z promocji nr 1:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o to udane zakupy byly! :D ja jutro jade :D
    buziaki
    http://maybe-not2day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nabrałam ochoty na kosmetyczne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog :)
    http://myextraordinaryeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Ci zazdroszczę zakupów:( w moim mieście nie ma sephory

    OdpowiedzUsuń
  10. eh, po co ja brałam udział w akcji "wyżyć w czerwcu za 50zł" oO?
    Akurat teraz są same przeceny ;( Swietne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę niezbyt dobry czas ;) ale w lipcu też będą przeceny :) Ja też jestem z nich bardzo zadowolona. Chocolate toffee i pacific curacao pachną obłędnie.

      Usuń