Instagram

środa, 27 czerwca 2012

moja nowa książka kucharska

To prezent z okazji Dnia Dziecka :)


Książka jest pięknie wydana, przepisy są proste, a zdjęcia zachęcają do przygotowywania dań, które wychodzą przepyszne. 


Treść podzielona jest na 6 działów:


Książka wydana jest przez wydawnictwo Olesiejuk.


Książka jest ogólnie dostępna w księgarniach stacjonarnych i internetowych :)


Pomimo tytułu uważam, że korzystanie z niej i smakowanie potraw sprawia wiele przyjemności niezależnie od tego ile ma się lat :) 


20 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Lubię takie książki, gdzie wszystko jest czytelne a obrazki dania duże , mam wtedy jeszcze większą ochotę to zjeść.

      Usuń
  2. Super książka a za nią batoniki z muesli strasznie apetycznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany ... to ilustracja a ja myśąlałam ,że szybko upiekłaś batoniki :)

      Usuń
    2. na razie to tylko ilustracja ;) ale batoniki też pewnie niedługo zrobię :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wydana, mogłabym ją po prostu oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna książeczka, wrzuć czasem jakiś przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka bardzo fajna (super, że podałaś namiar na księgarnię internetową). Z tego co widzę są tam ciekawe pomysły na przekąski :)

    Pozdrawiam,
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) francuskie tosty, grubaśne frytki, herbatniki muesli, serowe ciasto francuskie...

      Usuń
  6. mhmm czekam na wypieki:) może podpatrzę jakieś smakołyki:P

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie i zachęcająco wygląda ta książka, taka w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo coś dla mnie:) ostatnio mam bzika na punkcie szukania i przeglądania różnych smacznych przepisów:) A muffinki bardzo lubię robić i dekorować, ale niestety jestem teraz na diecie:)

    Przy okazji zapraszam Cię serdecznie na konkurs, który organizuję z Golden Rose. Do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze, ze zaintrygowala mnie ta ksiazka:)))

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń