Instagram

wtorek, 19 czerwca 2012

nowe pędzelki

Są z firmy EcoTools :) Zostały kupione z 50%  zniżką w Rossmannie i jestem z nich bardzo zadowolona.

pędzel do podkładu zakupiłam w celu nakładania nim maseczek

Pędzle są solidnie wykonane, lekkie i bardzo miękkie, przez co makijaż staje się niezwykłą przyjemnością. Firma wspiera działania proekologiczne, więc włosie jest syntetyczne, a rączki są zbudowane m.in. z aluminium pochodzącego z recyklingu. Na opakowaniach znajdują się wskazówki jak dbać o środowisko, a dochód ze sprzedaży pędzli jest przeznaczany m.in. na ochronę naszej planety.

Opakowania są wielorazowego użytku i są świetnym miejscem na przechowywanie pędzli np. podczas transportu.

Pędzelki już znalazły swoje miejsce na mojej toaletce :)




Do tej pory korzystałam z pędzli Sephora. Wiele dobrego słyszałam o pędzlach Hakuro i MAC. 
A Wy? Z jakich pędzli korzystacie i jakie polecacie?

21 komentarzy :

  1. Myślę że będziesz zadowolona z tych EcoTools :)
    Ja chyba ostatecznie zainwestuję w Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga z CosmeticsBag, która ma jedne i drugie stwierdziła, że Hakuro są lepsze :) Ja jestem z tych Ecotools bardzo zadowolona, więc te z Hakuro muszą być rewelacyjne :)

      Usuń
    2. ooo wspomnialas mnie :) jak miło kochana :*

      hehehe no mam wrażenie że eco tools sa mniej zbite i te się :lekko rozłażą przy używaniu :) jednakże mam ten do pudru i cieni i jest ok, bede je uzywala. Ciekawa jestem jak wypadna te same odpowiedniki z hakuro, bo z kolei z tej firmy mam inne: do rozu i podkladu:)

      Usuń
  2. Ja kupiłam ten do cieni (który pani z MACa mi poleciła do rozprowadzania korektora), ale jeszcze przed zniżką. Sephory nie lubię, bo przynajmniej te dwa, które mam (do różu i mały do cieni) strasznie gubią włosie. Ostatnio kupiłam nowy pędzel do różu Kozłowski i póki co (mam go od kilku dni), jestem zachwycona. Do pudru używam Everyday Minerals i też jest ok. Jak widać, u mnie trochę od sasa do lasa, ale też nie mam nie wiadomo jakich potrzeb pędzlowych (przynajmniej na razie):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pędzle z Sephory sprawują się dobrze, ale z tego co wiem zdarzają się tam felerne egzemplarze i pewnie można je wymienić w ramach reklamacji na nowe. O pędzlach Kozłowski słyszałam już dawno temu od szusz :) Chciałam je nawet zamawiać, ale jednak zdecydowałam się na Sephorę, bo wolę popatrzeć na pędzel z bliska zanim go kupię. Gubię się, kiedy np. do cieni jest kilka rozmiarów pędzelków. Nigdy na odległość nie wiem, który wybrać ;) Ja jeszcze planuję zakup pędzla do rozświetlacza i kabuki na dłuższej nóżce, ale jeszcze nie wiem na jaką firmę się zdecyduję :)
      Może ktoś mi coś doradzi w komentarzach? :)

      Usuń
  3. w Rossmanie jest taka przecena na nie?! Zaraz tam lecę!!! Jestem wierna pędzlom, które kupiłam w sklepie HEMA. Jest to sieć sklepów, które są wyłącznie w Belgii i Holandii. Niestety tylko tam :( ! Ceny są potwornie niskie, a jakość zaskakująca!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja obowiązywała 16 i 17 czerwca. Pisałam o niej na facebooku :)

      Usuń
  4. Ja mam Rossmannowskie ;-) ale nie polecam. Mam też pedzelki do oczu od Diora i Artdeco. Planuję zakup Hakuro i może na jakiś z Ecotools się skuszę:) Szkoda ,że na promocję się nie załapię :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, bo ja też zawsze byłam ich ciekawa, ale za normalną cenę bałam się zaryzykować :)

      Usuń
  5. ja uzywam pedzelkow "no name" - dobrze mi sluza ale wlasnie ostatnio czytalam pochlebne opinie o Eco Tools i mozna je kupic na Ebay'u za bezcen wiec pewnie sie skusze i wyprobuje. Fajnie wygladaja :) Ostatnio kupilam pedzelek MAC do podkladu i srednio mi sie nim rozprowadzalo ten podklad na twarzy - wrocilam do swojego wysluzonego 'starocia' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze marzyłam o rozsławionym S217 z MACA, ale ostatecznie kupiłam jego odpowiednik z Sephory na promocji 40%. Ciągle szkoda mi wydać ok. 130zł na jeden pędzelek skoro np. z Ecotools, mam za 50zł 4 sztuki :)

      Usuń
  6. Wyglądają bardzo porządnie! Mnie Rossmann wkurzył z tymi promocjami, bo niemal nic nie było z tych rzeczy, które chciałam kupić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam w sklepie po te pędzle 16. po południu i też myślałam, że już ich nie będzie, ale chyba miałam szczęście,bo czekały na mnie wszystkie cztery :)

      Usuń
    2. ja tez u siebie w gdansku bylam poznym wieczorem i sporo ich bylo...zalezy od rossmana i lokalizacji :)

      Usuń
  7. Hakuro spróbuj koniecznie, ja kocham te pędzle! Mój ukochany to flat top h50s, nie jest drogi, ale świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. tez uzywam z Sephory,
    buziaki
    http://maybe-not2day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mi udało się dorwać tylko jeden, w każdym rossmanie półki świeciły pustkami

    OdpowiedzUsuń
  10. Z EcoTools mam pędzelek do pudru i bronzera - oba uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń