Instagram

piątek, 8 czerwca 2012

frittata

Sezon na młody szpinak w trakcie :)


Postanowiłam zrobić danie z przepisu Zosi :)

Dodatkowo wykorzystałam 3 jajka i myślę, że jest to najmniejsza ilość jaką można użyć na dużą patelnię,
czosnek, szczypiorek, koperek, pomidor, ser typu feta oraz sól prowansalską, pieprz i suszone zioła.

mały akcent biało-czerwony ;) z zielenią w tle




A gotowa Frittata wyglądała tak:

może trochę jak pizza ;)

Przykład innych składników, które można użyć:




Mam nadzieję, że spodobał Wam się przepis, spróbujecie go wykonać i dacie znać, czy smakowało :)

7 komentarzy :

  1. wygląda super i jak pomyślę o tej roztopionej fecie mmm pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham fritatty we wszystkich odmianach, ale szpinak + pomidory suszone + feta to moja ulubiona wersja :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie świeże pomidory są tak przepyszne, że staram się nie używać suszonych :) ale tez lubię takie połączenie :)

      Usuń
  3. Mniami, nigdy nie jadłam, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. twoja wygląda dużo bardziej aptetycznie od mojej

    OdpowiedzUsuń
  5. :) najlepiej użyć minimum 3 jajka i nie za dużo składników :)

    OdpowiedzUsuń