Instagram

wtorek, 12 czerwca 2012

zakupy na promocjach

Bardzo lubię Yves Rocher za promocje. Zmywacz do paznokci kupiłam 40% taniej, olejek dostałam gratis i dodatkowo kolejne kupony zniżkowo-prezentowe :) 
Cieszę się, że na lato wejdzie nowa linia zapachów do serii Plaisirs Nature (którą uwielbiam): kokos&ananas oraz mango&marakuja :)


Ostatnio coraz chętniej odwiedzam Super-Pharm. Na zdjęciu mój ulubiony dezodorant, najlepsza dostępna na rynku woda termalna, podręczny zestaw podróżny, który mam nadzieję, że przyda się na wyjazdach :) i kilka próbek.
Coraz bardziej przekonuję się do produktów SVR i coraz chętniej po nie sięgam :) Znacie tą firmę? Lubicie?


I na koniec zakupy w Almie. Lubię ten sklep na promocjach, poza nimi jest tam dosyć drogo.
Z warzyw, których cena nie była mocno zawyżona wybrałam tylko sałatę i pomidory. Owoców w dobrej cenie niestety nie znalazłam.


W jakim sklepie najbardziej lubicie robić codzienne zakupy? 

27 komentarzy :

  1. Kokos i ananas? Ale będzie może mgiełka do ciała o takim zapachu?? O matko jeśli tak to ja chcę!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woda toaletowa na pewno będzie :)

      Usuń
    2. też mi się to spododbało. Jestem ciekawa co powiesz o xerialu, Yves Rocher omijam szerokim łukiem, bo uwielbiam tą markę i fortunę bym wydała w tym sklepie

      Usuń
    3. ;) Mam dla Was dobrą wiadomość, bo po zrealizowaniu 4 czeków z letniej książeczki Yves Rocher 100ml tej wody będzie gratis :D Ja na pewno skuszę się na tą promocję :) Sama też jestem ciekawa tej serii produktów SVR :) Próbki u mnie też wchodzą do projektu denko, więc na recenzję trzeba będzie niestety poczekać.

      Usuń
  2. SVR nigdy nie używałam, więc może najwyższy czas niedługo wypróbować ;) Podręczny zestaw podróżny fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W travel kit są: mini szczoteczka+pasta, żel antybakteryjny, chusteczki antybakteryjne, zawieszka do bagażu, czyściki do obuwia, chusteczki do okularów, plastry opatrunkowe i nakładki na deskę sedesową :)

      Usuń
  3. Też dostałam ten olejek, przy kupnie dwufazowego płynu do demakijażu oczu, który zmywa absolutnie wszystko, nie podrażnia oczu i od którego jestem uzależniona :)

    Co do codziennych zakupów, to lubię "Piotra i Pawła" - bo, po pierwsze, mają bogaty wybór moich ulubionych herbat (m.in. Clippera) i ogólnie, mimo może nie najniższych cen, jakoś się tam odnajduję. Lubię też M&S (też za herbaty, przyprawy i różne inne pierdółki), ale tam robię zakupy zdecydowanie rzadziej.
    Owoce i warzywa staram się kupować w weekend na dużym bazarze niedaleko mnie - w ten sposób mam gwarancję ich świeżości. W tygodniu zostaje PiP albo osiedlowe sklepiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten olejek jest gęstszy niż z Eucerin. Pewnie będzie świetny, ale czeka w kolejce (wiadomo:projekt denko w akcji ;)
      Zainteresowałaś mnie tym płynem do demakijażu. Piszesz o PUR BLEUET ? Pewnie następnym razem go zakupię ;)
      Też najczęściej robię zakupy w "Piotrze i Pawle" :)
      Lubiłam robić zakupy na bazarze. Jednak ceny są tam różne i zaczęłam obawiać się tego, jak produkty są przechowywane. W "Piotrze i Pawle" jestem pewna dobrych warunków sanitarnych i znam pochodzenie produktów, które są naprawdę smaczne oraz świeże.
      Jednak najbardziej smakują mi warzywa i owoce z własnego ogródka :)

      Usuń
    2. Przed zakupem tego płynu do oczu koniecznie sprawdź skład, bo z tego co pamiętam, nie jest jakiś wybitnie naturalny. A jednak przy mojej wrażliwej na wszystko skórze sprawdza się świetnie i dlatego jestem mu wierna od lat i nawet nie szukam zamienników.

      Ja mój bazar bardzo lubię i mam kilku zaufanych sprzedawców, co do których mam pewność, że mają rozsądne ceny i naprawdę dobre i świeże produkty. Oczywiście nie zawsze mam chęć zrywać się rano w weekend i gnać na zakupy, więc często kończę w tygodniu w PiP :)
      A ogródka szczerze zazdroszczę! Ja mam problem z wyhodowaniem ziół w doniczkach na balkonie :)

      Usuń
    3. Również mam wrażliwe oczy i na pewno sprawdzę skład. Dziękuję :)
      Bioderma też nie jest naturalna, a u mnie się sprawdza. Często to właśnie naturalne składniki podrażniają.
      Zaufani sprzedawcy to skarb. Od takich też bym kupowała :) Ale rzeczywiście, z tym wstawaniem w weekend też jest u mnie ciężko ;)
      Pocieszę Cię: zioła w doniczkach też się u mnie długo nie trzymają ;)

      Usuń
  4. Pracowałam kiedyś w Yves Rocher i bardzo lubię ich produkty, często nawet prezentuję je na blogu:) Ulotkę z olejkiem też mam, muszę się wybrać na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. To bardzo korzystna promocja :) Twoja strona bardzo długo mi się ładuje, co niestety znacznie utrudnia jej przeglądnięcie.

      Usuń
  5. Jeśli mnie pamięc nie myli to jeszcze nie miałam nic z Yves Rocher ani SVR ;/
    Ja w Niemczech najbardziej lubię zakupy w Aldiku bo ceny są niskie a ich produkty nam smakują. W Polsce robię najczęściej zakupy w Netto. Niestety w mojej małej mieścinie ( ok. 40 tyś. mieszkańców) nie ma żadnych fajnych sklepów ani supermarketów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam to zmienić :)
      Netto lubię za cykliczne wprowadzanie produktów dobrych marek w niższych cenach. Niestety owoce i warzywa nie są dobrej jakości.

      Usuń
  6. oj, Yves Rocher - uwielbiam <3
    a zakupy codzienne? biedronka, bo i tanio i blisko i niezłe produkty oferują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) W Biedronce jest zawsze lepszy wybór owoców i warzyw niż w Netto :) Najważniejsze, żeby do sklepu było blisko :) To cenię najbardziej :)

      Usuń
  7. Miałam próbki SVR i dobrze je wspominam :) udane zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie produkty Yves Rocher i bardzo mi ich brakuje w UK ale zawsze jak tylko jestem w Polsce, lece do najblizszego sklepu i buszuje w asortymencie...promocje uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W UK mozna kupić kosmetyki Yves Rocher przez internet lub wysyłkowo.

      Usuń
    2. Dziękujemy za informację :)

      Usuń
  9. A jak to sie stało, że masz takie przeceny w Yves Rocher? W sensie chodzi mi o to czy dostajesz jakieś kupony, bo jesteś zapisana do jakiegoś klubu czy jak?:) Bardzo mnie to ciekawi, gdyż podobają mi się niektóre ich kosmetyki, jednak nie zawsze ich cena :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Należy zgłosić się do sklepu YR i poprosić o wyrobienie karty stałego klienta. Przy pierwszych zakupach otrzymuje się prezent+próbki, a co miesiąc przysyłane są na adres domowy kupony ze zniżkami (40-50%) lub gratisami przy zakupach (miniaturka kremu rąk/tusz do rzęs/pełnowymiarowy olejek pod prysznic/miniaturki żeli pod prysznic i balsamów do ciała). Dodatkowo w dniu urodzin otrzymuje się prezent niespodziankę zupełnie za darmo bez konieczności dokonywania zakupów :)

      Usuń
    2. Ażeby dostać taką kartę trzeba robić już u nich wcześniej zakupy?:)

      Usuń
    3. I dziękuję za odpowiedź!

      Usuń
    4. Możesz kupić 1 produkt i od razu otrzymać kartę :)

      Usuń
  10. Myślę, że każdemu z nas zdarzyło się kupować na promocjach i ja również często tak robię zakupy przez internet. Tym bardziej, że dosłownie w ciągu jednego dnia cały towar przywozi mi kurier. Jak czytałam o dostawie w 24 godziny https://www.sendit.pl/blog/dostawa-w-24-godziny-jak-zrozumiec-czas-dostawy-u-kurierow to najważniejsze, że jest to prawda.

    OdpowiedzUsuń