Instagram

piątek, 14 września 2012

super okazja :)

Dzisiaj jest dobry dzień :)
Ruszyła coroczna wrześniowa akcja Clinique: Zamień starą maskarę na nową :)
W perfumerii Douglas można zamienić stare opakowanie po zużytej maskarze na jedną z miniatur maskary Clinique :)


Do wyboru jest:
  1. High lengths mascara w białym opakowaniu o pojemności 4,7 ml - wydłużająca
  2. High impact curling mascara w srebrnym opakowaniu o pojemności 4 ml - podkręcająca
  3. High impact mascara w czarnym opakowaniu o pojemności 3,5 ml - pogrubiająca
Tym razem zdecydowałam się na maskarę wydłużającą w kolorze 01 Black, do której zakupu namawiała mnie kiedyś konsultantka w Sephorze. Zobaczymy czy naprawdę jest tak wspaniała i warta swojej ceny ;)

Link do tego posta podaj dalej :) Niech inni też dowiedzą się o tej akcji :)


W TBS dowiedziałam się nowym produkcie, który rozchodzi się jak świeże bułeczki :) Jest to preparat minimalizujący pory z serii Tea Tree. Uwielbiam olejek do stosowania punktowego z tej serii. Być może ten produkt też mnie zachwyci ;)
Spodobał mi się zapach nowego limitowanego brzoskwiniowego masła do ciała. Jeżeli lubicie truskawkę, to też Wam się pewnie spodoba :)
Poza tym otrzymałam próbkę odżywki normalizującej do włosów przetłuszczających się. Wypróbuję, ale chyba jednak już nic nie przekona mnie do tego, żeby kupić kolejną odżywkę z TBS. Wspomniana przez mnie wcześniej, ta z serii oliwkowej nie okazała się być moją ulubioną.


Poza tym w  Piotrze i Pawle do 18 września trwa Tydzień Winogron :) Czerwone, widoczne na zdjęciu są w cenie 4zł/kg :) i są przepyszne :)


A coraz zimniejsze wieczory umila mi świeczka z Nuxe. Ma zapach olejku z Nuxe, który uwielbiam. Jest bardzo wydajna i ładnie się spala. Jest dodawana do zestawów kosmetyków Nuxe. Szkoda, że nie jest dostępna w regularnej sprzedaży, bo na pewno kupiłabym ją ponownie :)

Jeżeli mój wpis z super okazjami przypadł Wam do gustu, to zachęcam do polubienia mojej strony na Facebooku :) Tam oraz na Twitterze na bieżąco zamieszczam obecnie obowiązujące promocje oraz inne ciekawe informacje, z którymi warto się zapoznać :)

Zachęcam również do wzięcia udziału w ankiecie i zagłosowania na swój ulubiony blog :) Ankieta znajduje się na górze po prawej stronie ----->

Do zakładki: Polecam :) dodałam kolejne moje ulubione produkty :) Więc zapraszam do zapoznania się i do komentowania :) Może polecacie mi coś innego? A może kosmetyki, których używam też są Waszymi ulubionymi?

Pozdrawiam Was serdecznie i oby końcówka lata przyniosła nam jeszcze trochę słońca :)

34 komentarze :

  1. A ja nie słyszałam o tej ofercie z tuszami!!! Jak dobrze, że jeszcze nie wyrzuciłam śmieci :) Na pewno skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opakowań po tuszach nigdy nie warto wyrzucać ;)

      Usuń
    2. Skorzystałam :D Maskara pogrubiajacą jest moja!!!

      Usuń
    3. bardzo mi się spodobała i zastanawiam się czy nie kupię pełnowymiarowego opakowania jak mi się skończy :)

      Usuń
  2. 1 opakowanie wymieniłaś czy 3?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można tylko jedno :) ale pokazałam Wam jakie są możliwości wyboru :)

      Usuń
    2. Zawsze możesz pójść następnego dnia w kapeluszu, a jeszcze następnego w okularach ;) I będzie cały komplet ;)

      Usuń
    3. podobno nie ma problemu, żeby np. wymienić na dwie :)

      Usuń
  3. O tez chce...a nie wiedxialam o tym:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jutro wycieczka do Douglasa ;)

      Usuń
    2. i tak poprostu mam dac im byle jaka maskare i poprosic o probke z clinique? oj juz sie ciesze na mine obslugi...

      Usuń
    3. tak :) nie ma żadnego problemu :) próbki są wystawione ;)

      Usuń
    4. no to mam i ja. zdecydowalam sie na High impact bo juz ja mialam i bylam zadowolona
      dzieki za info.

      Usuń
    5. super :) nie ma za co, to jest cel mojego bloga: sprawianie radości :)

      Usuń
  4. Super ta promocja:) Mi się udało dwie wymienić ;) Ta świeczka wygląda super ja też uwielbiam ten olejek :)))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie może jutro podjadę po czarną high impact ;)
      ja jestem w tym olejku zakochana <3
      mam nadzieję, że w grudniu znowu będą świąteczne zestawy ze świeczkami :)

      Usuń
  5. na pewno się wybiorę do douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o dzięki za info, zajrzę na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie świetna okazja muszę się wybrać do douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy w Niemczech Clinique przeprowadza również taką akcję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w Douglasie i mam pogrubiającą maskarę. Świeczkę z Nuxa miałam przepięknie pachnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. zaciekawiłaś mnie zapachem tej świecy.
    a maskara właśnie mi się kończy. oddać lancome, wziąć clinique? w sumie, dlaczego nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) wielu osobom się podoba :) myślę, że obie są równie dobre :) a jaką maskarę Lancome posiadasz? :)

      Usuń
  11. Ostatnio też zakupiłam mascarę oraz eyeliner, bo coś pokończyły się;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W każdym Douglasie jest takie promo? :) Też chce swoją maskarę wymienić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na terenie całej Polski :) ale spiesz się, bo akcja trwa do wyczerpania zapasów, a wiele dziewczyn już wymieniło swoje maskary ;)

      Usuń
    2. Jutro odwiedzę Douglasa. Mam nadzieję, że jeszcze coś zostało :)

      Usuń
    3. Jestem 100 obserwatorem :D

      Usuń
    4. myślę, że czarna High impact powinna jeszcze być ;)
      Tak, cieszę się bardzo :)
      pojawienie się 100 obserwatorów jest chyba jednym z przełomowych i najbardziej radosnych momentów w życiu bloga ;)

      Usuń
  13. Mam kilka zużytych maskar, jutro będę w Warszawie, więc na pewno je wymienie. Czy można wymienić np. trzy na trzy :D ?

    OdpowiedzUsuń
  14. W regulaminie napisane jest, że jednemu klientowi przysługuje jedna maskara :) ale jak tu już dziewczyny wyżej wspomniały niektóre konsultantki omijały tą zasadę i wymieniały 2 maskary ;)

    OdpowiedzUsuń