Instagram

niedziela, 23 września 2012

Twój Styl, Elle i Bioderma

Twój Styl to jedna z moich ulubionych gazet. Według mnie najbardziej interesujący jest co drugi egzemplarz ;) Uważam, że obecny numer wart jest przeczytania. Ma 316 stron, oraz dodatek TRENDY. Poza tym próbki i gazetki m.in. Douglas i Mango :)


Kolejną gazetą, którą warto kupić jest Elle, albo In Style, a to dlatego, że w obu gazetach są kupony rabatowe na zakupy w dniach 6-7 października :) Zniżki obejmują ubrania, buty, biżuterię, kosmetyki, usługi i zakupy w sklepach internetowych.


Poza tym warto sprawdzić, kiedy w Waszym mieście są dermokonsultacje marki Bioderma. Odpowiadając na jedno z pięciu pytań można otrzymać miniaturę produktu Bioderma z serii Hydrabio. Ja dostałam serum, maseczkę oraz inne próbki :) Terminy oraz pytania udostępniłam na swoim Facebooku (klik,klik).
Będąc w SP skorzystałam także z promocji polegającej na tym, że przy zakupach powyżej 30 zł mogłam zakupić mój ulubiony dezodorant Vichy za 17 zł. Jego regularna cena waha się między 25 a 35 zł.


Jeśli macie jakiekolwiek pytania, piszcie. :)

18 komentarzy :

  1. Kupilam Elle i jak najbardziej mozna poczytac. Co do rabatow to nie posiadam karty citibank wiec malo dla mnie interesujace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale rabaty nie są tylko dla tych, którzy płacą kartą citibank :) dla nich rabaty są większe tylko o ok.2% ;) Według mnie zniżki są korzystne i na pewno z nich skorzystam :)

      Usuń
  2. Zainteresowałaś mnie tą Biodermą, idę na fejsa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że warto :) 15 ml produktu tej firmy za darmo to opłacalna sprawa :)

      Usuń
  3. Również mam Elle i naprawdę z tej gazety można dowiedzieć się coś wartościowego. Czasami kupuję też In Style czy Hot :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno skuszę się na urodę :) A co do tych dermokonsultacji, to prócz kosmetyków, będzie tam możliwe jakieś wykonanie badania skóry czy coś w tym stylu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akcja, o której piszę tego nie przewiduje, ale możesz przy okazji dowiedzieć się kiedy będzie przeprowadzane badanie skóry, bo robi się to dość często :)

      Usuń
  5. Czasami i ja przeglądam Twój Styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię twój styl, a ten numer elle nawet zakupiłam, ale nie ma wg mnie w tym numerze rewelacji,poza wywiadowym wywiadem-następny nr będzie lepszy, jak myślisz, czytałaś? :) Obserwuję, buźka=))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *okładkowym wywiadem

      Usuń
    2. Nie czytam Elle regularnie :) Moim zdaniem do poczytania bardziej wartościowy jest październikowy Twój Styl. ;)

      Usuń
  7. jeszcze nigdy nie miala Biodermy.... az wstyd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że warto najpierw poprosić o próbki :) Ja regularnie kupuję płyn micelarny tej firmy, z serii Sensibio.

      Usuń
  8. W takim razie musze kupić nowy egzemplarz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja dawno gazet nie czytałam:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w sumie zawsze jak lecę samolotem to kupuję Twój Styl albo Elle, nie wiem czemu, tak mam:D
    A próbki zawsze spoko:)

    OdpowiedzUsuń