Instagram

niedziela, 16 września 2012

cellulit poskromiony

Przedstawiam Wam ujędrniające serum Body-slim redukujące zwiotczenia i uporczywy cellulit w miejscach trudnych w pielęgnacji, tj.na ramionach, wewnętrznej stronie ud i pośladkach firmy Lierac :)


Cellulit ma każda z nas, bo jest on związany z budową i strukturą naszej skóry. Jednak każda z nas może też sprawić, żeby był jak najmniej widoczny :)
Co może w tym pomóc ?
2 x do roku należy stosować miesięczną kurację serum, a pomiędzy tymi okresami stosować balsamy ujędrniające/nawilżające np. z masłem shea :)
  • chłodne kąpiele 
  • aktywny tryb życia
  • zdrowe odżywianie, tzn. zgodne ze wskazówkami WHO oraz oparte na piramidzie zdrowego żywienia

Przez 2 tygodnie stosowałam serum 2 x dziennie, rano i wieczorem po ćwiczeniach i masażu.
Przez kolejne 2 tygodnie aplikowałam je 1 x dziennie rano, po 10 minutowych ćwiczeniach i krótkim masażu.
Serum ładnie pachnie i jest przyjemne w aplikacji. Ma bardzo praktyczny dozownik i jedno opakowanie 75 ml starcza na pełną  28-dniową kurację. Warto jednak przy zakupie poprosić w aptece o dodatkowe próbki, żeby mieć pewność, że na pewno nam go nie zabraknie :)


Formuła produktu jest bez parabenów, oparta na wyciągach roślinnych. Serum zawiera m.in. kofeinę, glicerynę, karnitynę, lecytynę, fosfolipidy, proteiny roślinne i wit. E :)
Jego bazę stanowi woda i alkohol. Jednak produkt nie wysusza skóry, alkohol jest nośnikiem substancji aktywnych :)

A Wy ? Co myślicie o cellulicie ? :)

17 komentarzy :

  1. ja jeszcze nie znalazlam swego cudotworcy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ostatnio jest masakra jakaś :( Od trzech miesięcy jestem na zwolnieniu i nie wolno mi ćwiczyć, a apetyt rośnie z dnia na dzień...jak już w końcu wyzdrowieję, trzeba się będzie zabrać za ćwiczenia, masaże i smarowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pamiętaj, żeby wszystko wprowadzać stopniowo, żeby organizm miał czas przyzwyczaić się do nowych warunków. 5-10 minut ćwiczeń na początek wystarczy :)

      Usuń
    2. Oj wiecej chyba i tak nie dam rady, bo mnie lekarstwa niezle przeoraly ;)

      Usuń
    3. w takim razie życzę Ci szybkiego powrotu do pełni sił :)

      Usuń
  3. OOo, muszę o masażach powiedzieć chłopakowi :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na szczęście nie mam, odpukać, tego problemu, ale myślę czy zapobiegawczo nie powinnam czegoś wsmarowywać ;) póki co raz na jakiś czas nakładam zwykły balsam (tak wiem, jestem beznadziejna w systematyczności jeśli chodzi o balsamy..)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jak mam balsam/masło, które przyjemnie pachnie i szybko się wchłania, to uwielbiam te chwile relaksu :) ostatnio zachwyciło mnie masło do ciała z Sephory o zapachu cytrynowej tarty :)

      Usuń
  5. A mnie pomogła zwykła gąbka Syrena za uwaga! 2 zł rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nic nie używam. Raczej, go nie mamxp

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda,że w używaniu balsamów jestem mało systematyczna. Wiecznie szkoda/brak mi na to czasu ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. hmyy ja sama walczę z celulitem:) niestety ciężka to praca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też walczę z celullitem, tak sobie myślę, że powinnam być jednak bardziej systematyczna..

    Poza tym informuję że zostałaś słodko wyróżniona odznaczeniem So Sweet Blog Award http://ladysummer86.blogspot.com/2012/09/so-sweet.html
    Zapraszam do zabawy! Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że systematyczność to podstawa :)
      ale super :) tak bardzo podoba mi się ta słodka muffinka i chciałam, żeby ktoś mnie zatagował ;)

      Usuń
  10. nawet nie wiesz jak się ucieszyłam, gdy zobaczyłam pierwsze zdjęcie. Wiele słyszałam o tym produkcie i chętnie dowiedziałabym się jak to jest naprawdę z jego skutecznością. Dziękuje za zawarte w poście informacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie bardzo się cieszę :) lubię firmę Lierac, więc na moim blogu znajdziesz jeszcze więcej recenzji tych produktów :)

      Usuń