Instagram

sobota, 8 września 2012

codzienne ćwiczenia


Dzisiaj chciałam Wam przedstawić mojego darmowego trenera personalnego oraz dobrego i sympatycznego kompana do ćwiczeń ;) Od ok. roku ćwiczę regularnie z Agnieszką, która posiada swój kanał na YouTube o nazwie Fitappy2 Fitness i tam zamieszcza zestawy treningowe w języku polskim.


Filmiki mają dobrą jakość, nagrywane są w bardzo ładnych sceneriach, w okolicach Los Angeles. Prezentowane ćwiczenia są o zmiennym stopniu trudności oraz skoncentrowane na różnych partiach ciała, co daje możliwość treningu ogólnorozwojowego. Wszystkie zestawy można wykonywać w domu. Musimy jedynie dysponować odpowiednio dużą powierzchnią, która pozwoli na swobodne poruszanie się.
Obecnie ćwiczę min. 10 minut dziennie, najczęściej rano.
Dzisiaj np. wykonywałam bardzo przyjemny zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha:


W okresach kiedy mam trochę więcej czasu, spędzam z Agnieszką ok. godziny (często jest to szóstka Weidera + 2 inne zestawy, w tym kardio ).

Na kanale Agnieszki znajdziecie także przepisy oraz porady dotyczące zdrowego trybu życia. Opublikowała już 97 filmów i chętnie odpowiada na komentarze :)


Prowadzi ona także swoją stronę internetową, która jest uzupełnieniem kanału na YT. Znajdziecie tam informacje o niej samej, a także odpowiedzi na często zadawane pytania :)

Agnieszka posiada również anglojęzyczny kanał: Fitappy Fitness&Wellness oraz stronę internetową.
Często filmy oraz wpisy z obu kanałów i stron są bardzo do siebie podobne.

Ćwiczycie z Fitappy? :) 
A może znacie inne polskojęzyczne kanały z ćwiczeniami warte polecenia :)

5 komentarzy :

  1. O, zaraz obejrzę ten filmik. :) Lubię tego typu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten kanał! Co prawda brakuje mi motywacji do regularnych ćwiczeń, ale babeczka jest świetna! A jej ciało - marzenie. No i oczywiście ekstra widoki w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o proszę, nie znałam wcześniej jej, już zaglądam na kanał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam wcześniej ale również z chęcią zajrzę na kanał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę się za oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń