Instagram

sobota, 19 maja 2012

mus bananowo-czekoladowy

Przygotowany wg przepisu Gosi :)


Jest bardzo smaczny, a do jego przygotowania rzeczywiście nie potrzeba ani grama cukru. Swój udekorowałam płatkami migdałowymi.
Myślę, że posypany płatkami crunchy, np. bananowo-czekoladowymi firmy Sante będzie bardzo dobrym pomysłem na śniadanie.


Powyżej moja wariacja na jego temat. Idealna na cieplejsze dni. Zmiksowałam mrożone jagody z jogurtem greckim oraz lodami czekoladowymi i dodałam cukier waniliowy.

7 komentarzy :

  1. mniam! od takich śniadań powinno się zaczynać taki dzień jak dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszytko co pokazujesz do jedzenia/picia mogłabym zjeść od razu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przez Ciebie zrobiłam się jeszcze bardziej głodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zjadłam obiad, jestem pełna, więc mogę oglądać takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. och, pycha - chyba juz wiem co bede jutro palaszowac na sniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja tym nuxe się zawiodłam, zapach dla mnie babciny dziewczyny się nim zachwycają, mnie nei nawilżał za to wysuszał i skóra mnie bardzo po nim swędziała...

    OdpowiedzUsuń