Instagram

poniedziałek, 7 maja 2012

3 kroki

System pielęgnacji 3 Kroki opracowany przez firmę Clinique powstał, aby być podstawą do uzyskania pięknej skóry.


Formuły produktów należy dobrać odpowiednio do rodzaju swojej skóry.


Najlepiej jak pomoże w tym konsultantka firmy Clinique. Wtedy można mieć pewność, że kosmetyki zostały dobrane właściwie. Oprócz 4 podstawowych zestawów są również zestawy do skóry skłonnej do wyprysków oraz wrażliwej.

Facial Soap Extra-Mild/Oily Skin Formula:
- jest to pierwszy krok
- należy jednak pamiętać, że nie służy on do demakijażu
- stosować go należy jedynie do oczyszczania/mycia skóry

Clarifying Lotion 1/2/3/4 :
- to drugi krok
- jest oparty na alkoholu
- służy do złuszczania skóry
- nie jest więc tonikiem, jak się powszechnie uważa
- należy przecierać nasączonym nim wacikiem skórę 1 raz, bardzo delikatnie, omijając okolice oczu

Dramatically Different Moisturizing Lotion/Gel:
- 3 krok
- służy do nawilżenia skóry
- jest tylko bazą, na którą najlepiej nałożyć odpowiedni dla naszej skóry krem specjalistyczny

3 kroki w zamierzeniu stanowią więc bazę przygotowującą skórę do lepszego przyjęcia produktów pielęgnacyjnych.
Są więc to tak naprawdę dodatkowe kosmetyki dokładane do codziennej pielęgnacji skóry. Stosując je prawidłowo zaczyna to przypominać azjatycji sposób dbania o cerę.

Osobiście uważam, że te produkty są bardzo dobre i chętnie korzystam z próbek, czy darmowych miniatur i myślę, że warto przetestować ten sposób na sobie.
Na stoisku firmy, konsultantki widząc nasze zainteresowanie chętnie odpowiedzą na nasze pytania oraz dadzą produkty do przetestowania.

Na dłuższą metę jednak ten sposób dbania o skórę wydaje mi się męczący i kosztowny. Jednak myślę, że na pewno pomoże naszej skórze i dzięki temu będzie ona jeszcze piękniejsza :)

8 komentarzy :

  1. Dostałam kiedyś próbkę tych 3 kroków i pamiętam tylko że tonik to był jakiś skoncentrowany alkohol był chyba też żel do mycia który średnio mnie zachwycił i krem który był ok. Ale możliwe że dostałam próbki nieodpowiednie do mojego typu skóry no i stąd klops.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynie Lotion z serii dla wrażliwej skóry nie zawiera alkoholu: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=10324 .

      Usuń
  2. Ja uwielbiam 3 kroki, a najbardziej oczyszczające mydło :) Cudowny kosmetyk, z którym się nie rozstaję :) Najmniej lubię trzeci krok.
    Na lato odstawiłam też tonik z alkoholem, zamieniłam go na Biodermę nawilżającą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że latem, często już mocno podrażnioną cerę przez słońce nie warto jeszcze dodatkowo nastawiać na działanie alkoholu. Nawilżającej Biodermy jeszcze nie próbowałam. Obecnie używam sensibio. Jak będzie na promocji będę musiała się na nią skusić, bo moja skóra ma skłonności do przesuszania i być może ta byłaby dla niej lepsza. Mam pytanie: czy masz porównanie tej nawilżającej do sensibio?

      Usuń
  3. Niestety nie, używałam jedynie Hydrabio. Nawet nie wiedziałam, że w serii Sensibio jest tonik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z serii Sensibio jest płyn micelarny i antybakteryjny żel oczyszczający do mycia twarzy. Nie ma toniku. Z serii Hydrabio jest płyn micelarny, pianka, mleczko i tonik. Chodziło mi o porównanie płynu micelarnego z serii Sensibio (który używam) z tym z serii Hydrabio ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaaaaa już teraz rozumiem :) Bo się zamotałam nie widząc wcześniej toniku z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeby zobaczyć efekty trzeba regularnie używać przez jakiś czas, ja na początku użytkowania nie wiedziałam super efektów dopiero z czasem one przychodzą :) Może wydawać się to męczące, ale jak się zacznie używać to takie już nie jest :) Ale cena niestety trochę odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń