Instagram

czwartek, 24 maja 2012

eggy bread

Witam Was serdecznie :) Dzisiaj jest piękny dzień :)


Postanowiłam zrobić eggy bread :) Coś, co nierozłącznie kojarzy mi się z dzieciństwem. Czyli po prostu chleb obtoczony w roztrzepanym  jajku. Pycha :)


Znacie? Lubicie? :)

Ciabatta smażona na oliwie z oliwek. Następnie podana ze świeżymi pomidorami :)

I do tego ulubiona mocna czarna herbata z miodem :)

Twinings of london: Lady grey tea

Najprostsze rozwiązania są najlepsze :)
Pyszne śniadanie = udany dzień :)

13 komentarzy :

  1. Znam, lubię, choć ostatnio jadłam w sierpniu. Niedietetyczne, o nie, a ja tu dbam o linię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, bardzo lubię te niezdrowe pyszności. Niestety jak go zjem, od razu czuję się gruba... ;) My baby, to mamy problemy.. ;)
    A tak na marginesie, jestem głodna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. że pora zjeść porządne śniadanie :) niekoniecznie takie niedietetyczne jak moje ;)

      Usuń
    2. Ja jestem w fazie jedzenia megazdrowo, nie widziałam pieczywa od 2 tygodni... :( a ja uwielbiam pieczywo. Ale czeba być twardym, chcę schudnąć dwa kilo, to mam.

      Usuń
    3. Dasz radę :) Więcej ruchu niż jedzenia i schudniesz bardzo szybko ;)

      Usuń
  3. Pamiętam ten przepis z dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mężczyzna bardzo je lubi, ja nie miałam pojęcia o istnieniu takiego "wynalazku", póki nie zrobił ich sobie przy mnie. Posmakowałam i jednak nie są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy to wstyd się przyznać ale... nigdy nie jadłam. Muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chleb w jajku uwielbiam ! Właśnie zdałam sobie sprawę, jak dawno go nie jadłam. Co to za fajna książeczka :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zrobiłam o niej oddzielny wpis: moja pierwsza książka kucharska :)

      Usuń
  7. Moja babcia takie coś robiła :D Ach, smak dzieciństwa ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię! Niedawno odkryłam go u koleżanki:)

    OdpowiedzUsuń