Instagram

niedziela, 7 kwietnia 2013

zakupy z Grazią :)

Wczoraj udałam się na stylowe zakupy :) Kuponów rabatowych było wiele, ja zdecydowałam się na odwiedzenie tylko kilku sklepów, w celu zakupienia rzeczy mi  najpotrzebniejszych. 
Cała akcja była bardzo dobrze zorganizowana. Były promocje na zakupy w sklepach odzieżowych, obuwniczych, z dodatkami, biżuterią. W spisie firm biorących udział w akcji nie brakowało też butików znanych projektantów i sklepów internetowych. Można było skorzystać z usług hotelowych, lotniczych i wykupić rejs statkiem turystycznym. Warto też było wybrać się do fryzjera, filharmonii, zapisać się na kurs językowy, skorzystać z usług pralni chemicznej i zakupić dodatki do domu. W przerwie zjeść coś dobrego lub napić się kawy, a na zakupy pojechać wypożyczonym samochodem lub nowo zakupionym rowerem :) To był też dobry moment na zakup prezentów dla swoich bliskich.


  Oto moje zakupy :

 

Zioła firmy Food&Joy dostępne w almie. W moim koszyku znalazły się m.in. bazylia, pietruszka, szczypiorek, koperek i rukola :)

Wczoraj wieczorem było dużo krojenia i mrożenia ;)
  
Pysznie pachnące kawy na prezent, zakupione w sklepie: Czas na herbatę :)


Moje pierwsze zakupy w Mydlarni u Franciszka: naturalny olejek eteryczny z pomarańczy, syryjskie mydło z Aleppo i maska do włosów z olejem lnianym i masłem karite. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą :)

  
W przerwie między zakupami wizyta w Salad Story. Ja wybrałam bezglutenową sałatkę Slim z krewetkami, bez dodatków, z sosem chilli lime :)


Moje ulubione kosmetyki  z The Body Shop i Organique :)

próbki: truskawkowe i czekoladowe masło do ciała

Yves Rocher i Stenders :)

próbka: mydełko o zapachu trawy cytrynowej Stenders
  A tak prezentują się pudełka z Yves Rocher, o których już wspominałam (klik, klik :)


I na koniec czarne legginsy z ekologicznej bawełny zakupione w Tchibo :)


Też wybraliście się na zakupy z Grazią lub gazetą Twój Styl ? :)
Lubicie takie promocje ? :)

16 komentarzy :

  1. obkupiłaś się! kawy brzmią świetnie, a leginsy na pewno będą się dobrze nosić!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jestem ciekawa, czy będę zadowolona z ich jakości, bo kosztowały na promocji tylko 30 zł ;) mam nadzieję, że będą ok :)

      Usuń
  2. udane zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca lista zakupów ;) Niestety nie skorzystałam z tej okazji, ale Twój Styl dosyć często organizuje takie akcje więc następnym razem na pewno ich nie przeoczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że taka akcja organizowana jest przez różne gazety co roku :)

      Usuń
    2. Będę w takim razie śledzić podobne akcje ;)

      Usuń
  4. lubię kupować w Food&Joy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to oni mają też swoje własne sklepy ?

      Usuń
    2. W Warszawie Food&Joy ma swoje sklepy. Nie wiem jak to jest w innych miastach, ale podejrzewam, że również można je tam znaleźć ;)

      Usuń
    3. dobrze wiedzieć, bo produkty są smaczne i w przystępnej cenie :) dziękuję za informację

      Usuń
  5. fajne rzeczy kupiłaś, ja tylko skorzystałam z pralni i poszalałam czekoladowo w Mount Blanc, takie akcje są bardzo fajne, pozwalają jakoś przetrwać do wyprzedaży;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj znać jak ta kawa o smaku pina colady, bo czaję się na nią ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie piję kawy, ale relacja osoby nią obdarowanej jest następująca: Kawa ma delikatny zapach i smak. Łagodna w smaku, dobrej jakości, o niskiej kwaskowatości. Zakupiona w ziarnach i mielona w domu. Mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń
  7. widzę duuuże zakupy ;d

    www.majlena-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń