Instagram

wtorek, 2 kwietnia 2013

olej kokosowy

Zakupiłam go podczas marcowej promocji w sklepie Organique. Dostępny jest w opakowaniach po 100 i 200 ml. Ja zdecydowałam się na to drugie i nie żałuję :)


W bardzo ładnym, prostym opakowaniu zamknięty jest nierafinowany, tłoczony na zimno naturalny olej kokosowy, bez dodatków. Produkt posiada Ecocert.
Olej kokosowy znany jest ze swoich właściwości nawilżających, natłuszczających, odżywczych i regenerujących. To coś pomiędzy olejkiem arganowym a masłem shea. Ma przyjemny zapach i smak :) Jego konsystencja zmienia się w zależności od temperatury: od stałej do zupełnie płynnej. Po aplikacji należy odczekać aż się zupełnie wchłonie, ponieważ jest trochę tłusty, jednak zdecydowanie mniej niż tradycyjna oliwka.


Jakie zastosowanie ma olej kokosowy w kosmetologii ?

  • olejowanie włosów przed ich umyciem
  • nawilżanie i ujarzmianie końcówek włosów po ich umyciu
  • demakijaż twarzy i oczu
  • regenerująca całonocna maseczka na twarz 
  • codzienne nawilżanie przesuszonej skóry twarzy i ciała
  • masaż twarzy i ciała
  • pielęgnacja ust, dłoni, paznokci i stóp
  • dodatek do kąpieli
  • ukojenie skóry po opalaniu
  • można mieszać go z innymi produktami do pielęgnacji twarzy i ciała










Olej kokosowy przeznaczony jest szczególnie do pielęgnacji skóry suchej i wrażliwej, także dojrzałej. Nie powinno go zabraknąć również w męskiej kosmetyczce.

Produkt po otwarciu należy zużyć w przeciągu 12 miesięcy. Nie musi być przechowywany w lodówce. 









Doświadczyliście już dobroczynnego działania oleju kokosowego na własnej skórze ? :)

17 komentarzy :

  1. bardzo lubię olej kokosowy i myślę czy do niego nie wrócić, bo przydałoby mi się coś odżywczego na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj.. Nie lubie :p Mam włosy wysoko porowate i po olejku kokosowym są straszne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim włosom służy :) podobnie jak oliwa z oliwek i olejek z Nuxe :)

      Usuń
  3. Ja nie doświadczyłam, ale zastanawiam się nad zakupem! Ma wiele możliwości zastosowania i w sumie każdą z nich mogłabym wypróbować, jedyne co troche hamuje mój zapał to zapach - nie lubię kosmetyków o woni jedzenia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie tydzień temu kupiłam olejek kokosowy w sklepie ze zdrowa żywnością i jestem zachwycona jego działaniem. Pięknie pachnie, wspaniale nawilża, nie pozostawia tłustej skóry. Myślę, że olej kokosowy na długo pozostanie w mojej łazience. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się na niego pokuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że warto :) zastosowań ma naprawdę dużo :)

      Usuń
  6. Oj chyba się na niego skuszę :)
    see-you-now.blog.pl
    Zapraszam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Polska mnie właśnie tym rozczarowuje. W innych krajach można kupić taki olej w super markecie na dziale oleje, (bo używa się go na co dzień do celów kulinarnych), za grosze. A u nas za małe opakowanie płacisz niebotyczną sumę, tylko po to by móc odrobinę go w siebie wmasować...
    Dlatego na razie zadowalam się oliwą z oliwek i miodem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej kokosowy widziałam w Almie za 30 zł. Mam w planach sprawdzić jego działanie :)

      Usuń
  8. a dalej na etykiecie oleju kokosowego organique jest oszukańcza etykieta, że olej ten posiada 90% kwasow nienasyconych? co jest całkowitą nieprawdą. ale cóż, po takiej "swietnej" firmie jak organique to wszystkiego mozna sie spodziewac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, zapomnialam sie podpisac - pozdrawiam, Ewa Rutkowska. zeby nie bylo ze anonimowo oskarżenia rzucam (choc ja bym to raczej nazwala stwierdzeniem faktow;)

      Usuń
    2. Tak, na etykiecie mojego olejku Organique widnieje napis: "Zawiera aż 90% nienasyconych kwasów tłuszczowych". Myślę, że wkradła się literówka. Dam znać o tym Organique i mam nadzieję, że przy kolejnej partii produkcyjnej błąd na etykiecie zostanie przez firmę poprawiony :)

      Usuń
  9. organique doskonale o tym wie, informowałam ich o tym, pani PR manager zapewniała, że to literówka i w nowej partii zostanie poprawiona. było to od razu po wejściu oleju kokosowego do ich sklepów, więc już jakiś czas temu. tydzień temu zaszłam do sklepu i na olejach z najnowszej dostawy nadal jest etykieta z błędem, więc nie oszukujmy się - jest to celowe wprowadzanie w błąd klienta. kiedy ponownie zwróciłam na to uwagę na facebookowej stronie organique to moje wypowiedzi skasowano,a ja zostałam zbanowana. szanowna pani PR manager przestała odpisywać na e-maile. mam nadzieję, że przynajmniej tu nie obowiązuje cenzura jak za komuny :)

    reasumując: olej kokosowy jest świetny, ale można go dostać (nierafinowanego, z ecocertem) choćby w supermarkecie trzykrotnie taniej. a organique to firma nie zasługująca na zaufanie swoich klientów. tak więc dziewczyny - uważajcie na przyszłość (i uważnie czytajcie skład ich kosmetyków - większość nie jest tak naturalna, jak chcieliby autorzy;)

    pozdrawiam serdecznie, Ewa Rutkowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zadowolona z oleju kokosowego Organique :) inne produkty tej firmy też lubię

      Usuń