Instagram

niedziela, 7 lipca 2013

nawilżanie i multi-ochrona

Intensywnie nawilżające serum sorbet.

W tej pięknej 30 - mililitrowej buteleczce z pipetką zamknięte jest jasnoróżowe serum, które nawilża i chroni. 



Preparat przeznaczony jest do każdego typu cery w każdym wieku. Dzięki skutecznemu nawilżaniu zapobiega pojawianiu się zmarszczek. Może stanowić pielęgnację podstawową lub uzupełniającą. Idealnie sprawdzi się także w sezonie letnim :)


HYDRA - CHRONO + SERUM  firmy Lierac ma przepiękny, delikatny zapach róży i kwiatów wiśni. Półpłynna konsystencja sprawia, że świetnie się go dozuje i rozprowadza na skórze twarzy. Jest bardzo wydajny. Stosuję go na noc jako samodzielny preparat lub pod mój ulubiony krem. Nadaje się także do nawilżania skóry pod oczami.


Serum nie zawiera parabenów. Jego bazę stanowi woda i roślinna gliceryna. W jego skład wchodzi także zmiękczający skórę mocznik, nadające piękny zapach ekstrakty roślinne, woda różana, naturalne proteiny, mannitol i kwas hialuronowy.


To serum naprawdę działa i jest warte swojej ceny :)
Z pewnością zostanie ze mną na dłużej.




13 komentarzy :

  1. Ile kosztuje takie serum i gdzie można zamówić ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje ok. 100 zł. Można go zamówić m.in. ze strony Apteki Słonik:

      http://www.aptekaslonik.pl/prod_info.php?c=&products_id=20287&n=lierac-hydra-chrono-serum-intensywnie-nawilzajace-do-twarzy-szyi-na-dzien-noc-kazdy-rodzaj-cery-3.html

      Apteki stacjonarne oraz internetowe robią od czasu do czasu promocje -20% na kosmetyki Lierac. Warto polować na takie okazje :)

      Usuń
  2. Hm... To może i ja się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel z tej serii średnio mi pasował, dlatego też nie zdecyduję się na to serum- jednakże Lierac u mnie ostatnio gości i to w dużej ilości, głównie za sprawą nowych kosmetyków z serii Prescription:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast bardzo lubię serię HYDRA - CHRONO + :)
      Wiem, czytałam wpis u Ciebie na blogu.
      Ta nowa linia produktów wydaje się być bardzo ciekawa.
      Szczególnie zainteresowały mnie kosmetyki do skóry wrażliwej i naczynkowej, nadwrażliwej i nadreaktywnej oraz oczywiście te do do pielęgnacji całego ciała.

      Usuń
  4. Ładna buteleczka i dodoatkowo sam napis PARIS już zachęca :)
    jednak jak o zapachu wiśni...to nie dla mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam z tej serii żel- krem i już rozmyślam nad innymi kosmetykami ;) Świetnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie wierzę w takie specyfiki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poluję na jakieś serum do twarzy :), ale nie dam napewno ponad 100 zł za niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam równie dobrego, tańszego odpowiednika tego serum.

      Usuń