Instagram

czwartek, 11 lipca 2013

szampon bez silikonów, parabenów i siarczanów


Moje włosy są moją wizytówką. Lubię o nie dbać i nie eksperymentuję zbytnio z ich pielęgnacją. Od kilku lat pomagają mi w tym produkty marki Phyto.



Uważam, że szampon to podstawa pielęgnacji. Dlatego należy dobrać go idealnie do potrzeb skóry głowy i kondycji włosów. 
Obecnie moja skóra potrzebuje ukojenia. Ze względu na sezon alergii, wysokie temperatury i częstsze mycie włosów.
Zdecydowałam więc, że szampon Phytoapaisant będzie dla mnie idalnym rozwiązaniem. Jest przeznaczony dla wrażliwej/podrażnionej skóry głowy. Jego zadaniem jest intensywne łagodzenie, nawilżanie i poprawa funkcjonowania naturalnych mechanizmów obronnych (tj. płaszcza lipidowego + mikroflory skóry).
Jest to typowy szampon funkcyjny, nie nadaje się do codziennego stosowania. W tym celu używam szamponu Phytoprogenium/Kerium ekstremalnie delikatny La Roche-Posay, a Phytoapaisant tylko raz w tygodniu, przez co jest bardzo wydajny.



Skład szamponu jest bogaty, jednak mimo wszystko pozostaje on produktem hipoalergicznym o kwaśnym pH. 50% składu stanowią ekstrakty z lipy i passiflory. Pozostałe składniki to m.in. substancje myjące wytwarzane na bazie oleju kokosowego, naturalne ekstrakty z malwy, roślinna gliceryna, wit. E i prowitamina B6.


Zapach: przyjemny, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn
Opakowanie: bardzo estetyczna, zakręcana aluminiowa butelka. Otwór zabezpieczony jest przed nadmiernym wylewaniem produktu podczas jego stosowania.
Pojemność: 200 ml
Termin ważności po otwarciu: 12 miesięcy
Cena: ok. 40 zł, w zależności od apteki
Czy kupię ponownie szampon marki Phyto? Tak, jestem wierna tej marce :)




6 komentarzy :

  1. Skuszę się na ten do codziennej pielęgnacji :) W przyszłości, bo obecnie przytachałam kolejny z Joanny Naturia :) Nie ta liga, ale przynajmniej dobrze oczyszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Phytoprogenium udało mi się kupić na promocji za 20 zł :) Myślę, że w przyszłości pojawi się recenzja.

      Usuń
    2. oooooooo piękna promocja, gdzie takie :) ? ja ciagle trafiam na wysokie ceny phyto i mnie to zniecheca, chociaz bardzo lubie ich odzywki:)

      Usuń
    3. Nie jest to zadna sieciowa apteka. Nie prowadzi tez niestety sklepu internetowego.

      Usuń
  2. zaciekawiły mnie te kosmetyki - nigdy wcześniej o nich nie słyszałam!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na mobile mix!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uzywam szamponów bez SLD i tej całej chemi z forever , ponadto zawierają mleczko pszczele np. taki http://www.forever-aloes.pl/produkt/szampon-nawilzajacy-sonya

    OdpowiedzUsuń