Instagram

niedziela, 21 lipca 2013

HYDRA-BODY-SLIM


Lato to dla mnie idealny czas na zadbanie o perfekcyjny wygląd mojego ciała. W tym okresie większą uwagę poświęcam zdrowej diecie, regularnym ćwiczeniom, masażom i aplikacji produktów modelujących sylwetkę.

Moja tegoroczna kuracja kosmetykami Lierac trwała 28 dni i przyniosła satysfakcjonujące efekty. Skóra jest nawilżona,  odżywiona i wygładzona.

Po lewej koncentrat BODY-SLIM nocne wyszczuplanie, a po prawej olejek BODY-SLIM drenaż

BODY -SLIM DRENAŻ
dwufazowy olejek drenujący przeciw objawom cellulitu wodnego

Nakładałam ten beztłuszczowy olejek codziennie rano na miejsca dotknięte cellulitem. Był bardzo wydajny, a jego aplikację ułatwiał praktyczny spray. Kosmetyk szybko się wchłaniał. Polubiłam  jego  bardzo delikatny i przyjemny zapach. 


W skład olejku wchodzi 10% ekstraktów roślinnych. Nie zawiera parabenow i olejków eterycznych, przez co jest bardzo dobrze tolerowany przez skórę. 
Bazę produktu stanowią roślinne triglicerydy i gliceryna.
Zastosowane olejki pochodzą ze słodkich migdałów i winogron.

Pojemność: 100 ml 

Po lewej koncentrat BODY-SLIM nocne wyszczuplanie, a po prawej olejek BODY-SLIM drenaż

BODY-SLIM NOCNE WYSZCZUPLANIE
nocny koncentrat intensywnie wyszczuplający

Kremowy koncentrat nakładałam codziennie na noc. Dzięki delikatnie różowej barwie, aksamitnej konsystencji i praktycznej pompce aplikacja produktu była bardzo przyjemna, a zapach ułatwiał zasypianie.


W skład produktu wchodzi m.in. kofeina o przedłużonym uwalnianiu (5%), ekstrakty roślinne i wit. E.

Pojemność: 200 ml


Pozostałe partie ciała nawilżałam satynowym mleczkiem z serii HYDRA-BODY Lierac. Delikatny zapach z nutami kwiatu pomarańczy i gardenii oraz praktyczna pompka uprzyjemniały aplikację produktu.
W skład mleczka wchodzi m.in. roślinna gliceryna, woda kokosowa, masło shea, mleczko różane, wit. E, lecytyna oraz ekstrakty z owoców liczi i malin.
Balsam idealnie sprawdza się także do nawilżania rąk, nie pozostawia tłustej warstwy i szybko się wchłania.

Pojemność: 200 ml



A jaki jest Wasz sposób dbania o swoje ciało w okresie letnim?
Czy tak jak ja wspomagacie się kosmetykami swoich ulubionych marek?


8 komentarzy :

  1. Mi sie konczy krem z soap&glory i powoli musze poszukac nastepcy...obadam dokladnie te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze ćwiczenia, nie kremy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze uważałam, że i to i to - razem ;)

      Usuń
    2. Zauważyłam, że ćwiczenia + kremy dają lepszy efekt :)

      Usuń
  3. Kolejny cenny post dla mnie, bo robię małe rozpoznanie wśród kosmetyków tej marki ;D Rzadko używam produktów typowo antycellulitowych, ale mają one jedną cenną zaletę- lepiej nawilżają ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie podaję też link do dzisiejszego posta Agi :)
      http://agicosmoholic.blogspot.com/2013/07/lierac-morpho-slim-koncentrat.html

      Usuń
    2. hehehe dziekuje :) ja przyznaje , ze firme Lierac bardzo1 polubilam, mialam nieprzyjemne spotkanie z hydra chrono, wiem ze wiele osob lubi, ja niestety nie- ale sie nie poddalam.... produkty antycellulitowe uzywam chetnie, a jesli dzialaja i pachna tak jak lierac Morpho slim koncentrat- to jestem na tak i kazdemu polecam:)

      Z Twojego posta spodobalo mi sie mleczko rozowe :) jak skoncze zapasy to pewnie zakrece sie obok niego :)

      Usuń
  4. moja skóra na ciele jest na szczęście mało wymagająca i nie potrzebuję specjalnych kremów czy balsamów :) na brak cellulitu chyba najbardziej wpływa to, że dużo wchodzę po schodach każdego dnia :D

    OdpowiedzUsuń