Instagram

wtorek, 26 marca 2013

usta, usta

Kwestia dbania o piękny wygląd, miękkość i komfort moich ust jest dla mnie bardzo ważna. Odżywcze balsamy do ust firmy Lierac z serii Hydra-Chrono+ to ostatnio moi ulubieńcy.


Zamknięte w eleganckich opakowaniach produkty nawilżają, odżywiają i koją. Stosowane codziennie zapewniają ustom ochronę, spisują się dobrze nawet w niskich temperaturach.
Mają bardzo przyjemny zapach i smak.
Balsam transparenty nakładam wieczorem. Na dzień natomiast preferuję ten w kolorze delikatnego różu, który zastępuje mi zarówno pomadkę jak  i błyszczyk.
Ich skład jest bardzo dobry. Zawierają m.in. masło shea, masło kakaowe, wosk różany, oleje roślinne oraz witaminę A+E.

Aktualizacja: Idealnie spisują się również latem, ponieważ posiadają filtr SPF 15 :)


Pozostając w kwestii pielęgnacji ust. Jakiś czas temu, na blogu Aliny wygrałam moje pierwsze blogowe nagrody :) Są to 2 Carmexy. Jestem ciekawa jak się sprawdzą, ponieważ jeszcze nigdy wcześniej ich nie używałam.


Używałyście już Carmexy i możecie coś o nich napisać ? :)
Chętnie poczytam :)

17 komentarzy :

  1. Jestem strasznie ciekawa tych balsamow Lieraca..pokazalabys jak wygladaja na ustach :jaki daja polysk itp, bo nie lubie jak p.ochronne ida w biel)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogłam się im oprzeć ;)
      :) Balsam transparentny pozostawia białą poświatę, która zaraz potem się wchłania.
      Różowy natomiast zawiera pigmenty, które wzmacniają naturalny kolor ust w zależności od ich pH. Nie zauważam, żeby bielił usta i nie ma w sobie żadnych rzucających się w oczy drobinek. Mam nadzieję, że pomogłam :) Z resztą mam nadzieję, że w Twojej aptece będą testery tych produktów.

      Usuń
  2. o ja, nie wiedziałam, że Lierac robi takie cuda :)
    miałam jeden Carmex w zyciu - idzie do kosza niestety :/ strasznie przesuszył mi usta.. miałam wersję jaśminową, może klasyczne lepiej się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Carmexy uwielbiam, szczególnie te w sztyfcie są fajne :) zainteresował mnie balsam koloryzujący od Lierac. Gdzie je kupilas, sadzisz ze znajdę je w hebe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie najpierw wypróbuję ten w sztyfcie ;)
      Są dostępne w aptekach i niektórych SP ( ale tam ceny są zbyt wysokie ;) W Hebe nie widziałam.
      Tutaj masz spis wszystkich aptek, w których kupisz kosmetyki Lierac, warto poszukać tej tańszej:
      http://www.lierac.com.pl/gdzie-kupic-d,4.html

      Usuń
  4. ja nie przepadam za zapachem carmexu, ale działanie miał dobre;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lierac mi się marzy, czekam na jakąs promocję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej aptece kosmetyki tej marki są obecnie przecenione o 20%. Sprawdź, może u Ciebie też :)

      Usuń
  6. uzywam carmexu i bardzo go sobie chwale pomimo, ze smak mi nieco nieodpowiada, jednak jest bardzo skuteczny na wysuszone usta, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja od tego roku używam carmexu jestem bardzo zadowolona, dobrze nawilża, "fajnie mrowi" tylko smak ma nie bardzo ale w końcu pomadki się nie je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie zjadam pomadki i ich smak oraz skład jest dla mnie bardzo ważny ;)

      Usuń
  8. Nie uzywalam nigdy Carmexu, ale slyszalam o nim mnostwo dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też słyszałam o nim dużo dobrego, szczególnie o wersji w słoiczku, wtedy, kiedy jeszcze nie była dostępna w Polsce :)

      Usuń
  9. Mam właśnie tą wersje klasyczna carmexu i jestem z niej bardzo zadowolona :) używam na dzień i na noc wtedy moje usta są zregenerowane i gładkie rano :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadek z camexu jeszcze nie miałam, ale wszyscy je chwalą:) Pozdrawiam Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiedzialam, że Lierac ma takie produkty pielęgnacyjne do ust! Wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jaka szkoda, że nie pokazałaś efektu Lierac na ustach, właśnie niedawno zainteresował mnie w jakiejś gazecie ten balsam, a nie mam go gdzie pomacać.

    OdpowiedzUsuń