Instagram

wtorek, 26 marca 2013

glamour

Na jednym z blogów dowiedziałam się o tym, że w gazecie Glamour jest kupon do zrealizowania w sklepie L'occitane [loksitan]. Zaraz potem 3 darmowe kremy do rąk o pojemności 10 ml każdy, były już moje :)


Wiele dobrego słyszałam o tych produktach jednak skutecznie odstraszała mnie od zakupu ich bardzo wygórowana cena. Używam obecnie wersji z masłem shea i jest to najlepszy krem, jaki kiedykolwiek stosowałam. Jeżeli tylko macie okazję, to przetestujcie :)


Z okazji Narodowego Dnia Glamour w gazecie znajdują się kupony zniżkowe do wielu sklepów. Te które mnie zainteresowały to:
  1. -40% na wszystkie produkty o pojemności podróżnej Bath&Body Works
  2. -20% na kosmetyki marki Stenders
  3. -40% rabatu na drugi tańszy produkt The Body Shop
  4. Błyszczyk o wartości 39 zł w prezencie przy każdym zakupie w Victoria's Secret
 Poza tym jest parę ciekawych artykułów do poczytania, a redaktorem specjalnym wydania jest Heidi Klum :)

6 komentarzy :

  1. dziś idę po moje kremiki, ale ze zniżek nie będę korzystać - wcale nie wydają mi się jakieś super... myślałam nad Stendersem, ale to tylko obowiązuje w sklepie internetowym, gdzie wysyłka tylko kurierem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) są dwie zniżki: do sklepu internetowego i do sklepu stacjonarnego, obie -20%. Ja na pewno skorzystam ;)

      Usuń
  2. Witaj. Dziękuję za odwiedziny. Życzę spokojnych i wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremiki sa fantastyczne. U nas zazwyczaj dodawane sa do Marie Claire i zawsze sobie kupie zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przepadam za tymi gazetami;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć, zniżki zawsze się przydadzą :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń