Instagram

piątek, 20 lipca 2012

karty zniżkowe

W moim portfelu znajduje się ich dosyć dużo. Wybrałam kilka, z których najczęściej korzystam :)

  1.  Karta Sephora Black
  •  Jak ją otrzymać? Należy zrobić zakupy w perfumerii i otrzymać kartę Sephora White. Po jej aktywacji na stronie internetowej oraz dokonaniu czterech transakcji, otrzymamy pocztą, imienną kartę Sephora Black.
  • Jakie mam korzyści z posiadania karty? Najchętniej korzystam z dni VIP, podczas których na wszystkie produkty przysługuje mi rabat -20%. O promocji zostaję poinformowana smsem.
          Na urodziny otrzymuję prezent, np. pełnowymiarowe mleczko do ciała marki Sephora.
  • Za co jeszcze lubię Sephorę?  Jeśli spodoba mi się jakiś kosmetyk, zawsze otrzymam próbkę (przygotowywaną z testera).
     2.   Karta stałego klienta Yves Rocher
  • Jak ją otrzymać? Należy dokonać zakupów. Dodatkowo otrzymamy rabaty i prezenty.
  • Jakie mam korzyści z posiadania karty? Co miesiąc otrzymuję pocztą oferty rabatowe. Najchętniej korzystam ze zniżek -40% na wybrany produkt lub 2 produkty w cenie jednego. Często YR oferuje mi prezenty dołączane do zakupów, są to np. pełnowymiarowe/miniaturowe kosmetyki.
  • Za co jeszcze lubię Yves Rocher? W ich sklepach nigdy nie ma problemu z próbkami. Czasami nawet są wystawione i można je sobie swobodnie wziąć, bez potrzeby proszenia o nie.
      3.   Karta członkowska KappAhl Club
  • Jak ją otrzymać? Należy dokonać zakupów w sklepie. Przy okazji otrzymamy rabat na wybrany produkt.
  • Jakie mam korzyści z posiadania karty? Otrzymuję smsy/ulotki z promocjami pocztą. Najczęściej udzielane rabaty to -20% lub -25% na wybrany produkt/całe zakupy. Również korzystam z dodatkowych zniżek  udzielanych na produkty przecenione.
       4.   Karta stałego klienta Organique
  • Jak ją otrzymać? Należy zrobić zakupy w sklepie.
  • Jakie mam korzyści z posiadania karty? Po wydaniu w sklepie 200zł otrzymuję w prezencie mydełko glicerynowe albo bombę do kąpieli
  • Za co jeszcze lubię Organique? Za kompetentne konsultantki i za możliwość wypróbowania w sklepie każdego produktu.
 A z jakich kart rabatowych Wy korzystacie najczęściej? :)

14 komentarzy :

  1. Ja mam tylko kartę do Orsay'a;) dostaję często kupony zniżkowe, wiem też że czasem przysyłają bon na 20zł - fajna sprawa, bo nawet jak nic się nam specjalnie nie podoba to można sobie wziąć np. zwykłą bokserkę za 19zł i mamy ją wtedy za darmo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tą kartę zwróciłam uwagę już dawno, bo warunki wydają mi się bardzo korzystne. Jednak nie potrafię znaleźć nic dla siebie w tym sklepie. Za każdym razem wchodzę, mierzę i zawsze coś jest nie tak ;) a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z tych kart mam tylko z kappahl, ale baaaardzo rzadko robię tam zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja takiej karty nie posiadam, nie robie tam za czesto zakupow :o zapraszam, obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam do Organique uwielbiam ich produkty :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie Orsay. Dodatkowo wysyłają bony.
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja w KappAhl zawsze znajdę coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak, sephora daje radę. Dzięki zniżkom dużo oszczędzam na kupowaniu perfum, ostatnio dzięki karcie oszczędziłam 40 zł. A taką sumą nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja perfumy kupuję zazwyczaj w sklepie internetowym: www.perfumeria.pl albo w TKMaxx :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również mam kartę członkowską do Yves Rocher:)Chwalę sobie nie powiem:D

    OdpowiedzUsuń
  12. To sepho daje coś na urodziny? jestem zaskoczona bo nigdy nic nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ancyk, mam czarną kartę i jestem zarejestrowana na stronie internetowej Sephory. Regularnie otrzymuję pocztą oraz smsem informacje o promocjach, rabaty oraz życzenia urodzinowe i darmowy prezent :) Zgłoś się do najbliższej Sephory z zapytaniem ,dlaczego Ty nie otrzymujesz prezentu, a powinni Ci to wyjaśnić :)

    OdpowiedzUsuń