Instagram

niedziela, 29 lipca 2012

deszczowy dzień

Na Woodstocku byłam przejazdem, ale na pewno pojawię się tam także w dniu koncertów :)
Po powrocie moja lodówka była prawie zupełnie pusta, więc wybrałam się do Piotra i Pawła na małe zakupy :)

250 g borówek kosztuje 4 zł :)
Kolorowe kalosze firmy Hunter dodają mi radości w taki szary i ponury, deszczowy dzień, jak dzisiaj :)
Uwielbiam je. Nie przemakają, są wygodne i bardzo ładnie się prezentują.

Mój model to:Original Tall Gloss W23616 Violet. Zakupiłam je w internetowym sklepie ebuty.pl. Moje zdjęcie bardziej oddaje ich rzeczywisty kolor. Obecnie trwa na nie promocja :) 
Postawiłam dziś na luźny, bardzo praktyczny i wygodny strój :)

Kraciasta koszula oraz krótka spódniczka :)
A po powrocie czas na pyszną, rozgrzewającą herbatę z miodem Manuka, cytryną i malinowym syropem :)


18 komentarzy :

  1. borówki za 4zł? to trzeba brać i wsuwać! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio na zakupach także kupiłam borówki, ale w tesco.
    dziś Emilka dostała z nimi budyń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio na zakupach także kupiłam borówki, ale w tesco.
    dziś Emilka dostała z nimi budyń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio na zakupach także kupiłam borówki, ale w tesco.
    dziś Emilka dostała z nimi budyń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna filiżanka na herbatę :)
    U mnie podobne stoją tylko w witrynach jako deko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie póki co zero deszczu, a upał taki, że ledwo dziś przeżyłam :(
    Chyba muszę rozpatrzyć zakup drugiej pary kaloszy, bo moje są...ocieplane :) Ale na lato bardziej kombinuję z krótszymi, tzn takimi do pół łydki.

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie jutro kupię kolejne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż sama nabrałam ochoty na śmietankowy budyń z borówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A, jestem uzależniona od tego soku z aloesu - zbankrutuję niedługo przez niego :) I też mi się zachciało borówek, ale z tym już muszę zaczekać do jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię uprzyjemniać sobie dzień pijąc moją ulubioną herbatę w ładnej filiżance :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kalosze Hunter nadają się na każdą porę roku. W lecie nogi się w nich nie pocą, a zimą zakładam do nich ciepłe skarpetki i nogi mi nie marzną :) Mi marzą się balerinki ;) np. takie: http://ebuty.pl/damskie/buty/baleriny/aubrey-w24149-9234,black.html

    OdpowiedzUsuń
  12. o tak, on jest pyszny :) świetnie orzeźwia :) ale jego cena rzeczywiście mogłaby być niższa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham sezon borówkowy, staram się najeść na cały rok;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna filiżanka, w takiej herbata na pewno inaczej smakuje ;) ciekawa jestem co to jest miód Manuka, nie słyszałam nigdy takiej nazwy, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zakupy, lubię takie jedzonko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Armalkolit, miód Manuka pochodzi z Nowej Zelandii. Ma zdecydowanie więcej zdrowotnych właściwości niż inne miody. Tutaj znajdziesz więcej informacji: http://www.miodymanuka.pl/pl/n/42

    OdpowiedzUsuń
  17. te kalosze mają świetny kolor :) taki optymistyczny. w sam raz na pochmurne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak :) Zawsze poprawiają mi humor :)

    OdpowiedzUsuń