Instagram

wtorek, 12 lutego 2013

mydełka

Najbardziej lubię mydła w kostce. Być może dlatego, że nie natknęłam się jeszcze na dobrze nawilżające mydło w płynie w przystępnej cenie :) 


Nowością w mojej łazience są drogeryjne mydełka Palmolive zamknięte w urocze pudełeczka w klimacie retro. Nie wysuszają skóry, są wydajne i zbyt szybko nie tracą formy :)
Od czasu do czasu lubię sprawić sobie przyjemność zakupując nieco droższe mydełka glicerynowe, które świetnie nawilżają, wyjątkowo pachną i bardzo ładnie wyglądają. Takie mydełka w kształcie np. kawałka czekoladowego tortu można dostać w Home&You oraz w sklepach Organique.


Mydełka Organique są wytwarzane ręcznie, zawierają ekstrakty roślinne, oleje i ziołowe dodatki. Wybór mydeł jest ogromny. Zawsze wchodząc do sklepu nie mam pojęcia, na które się zdecydować :) 
A jakie mydła są Waszymi ulubionymi ?  :)

9 komentarzy :

  1. uwielbiam te mydełka :) pachną cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. takie mydełka są urocze, tylko strasznie szkoda ich używać, bo sa takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam mydełka w kostce, niestety moja rodzina nie chce o nich słyszeć :( dlatego rzadko ich używam, ale kiedy będę mieszkała już samaaa....:))

    moja kolekcje rośnie w powolnym tempie, bo większość herbat, które pije to herbaty liściaste bez tego kartonika :( no ale powoli powooooli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najczęściej stawiam właśnie na takie mydełka w kostce, a moje ulubione to te klasyczne od Nivea - pachną ładnie, pienią się przyzwoicie, cóż więcej potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozostając w tematyce mydełek to zbieram się do kupna innego - Aleppo. Same cudowności o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydełka zapachowe z delikatną nutką wanilii, konwalii, pomarańczy - uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  7. mydelka z organique zawsze mnie zachwycaja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te mydełka, muszę koniecznie kupic :)

    OdpowiedzUsuń