Instagram

niedziela, 6 stycznia 2013

sałatka coleslaw

Czyli jedna z moich ulubionych sałatek :) Do jej zrobienia użyłam:
  1. dwóch marchewek (które starłam na tarce o grubych oczkach)
  2. 1/3 kapusty pekińskiej ( którą pokroiłam w plasterki) oraz 
  3. dwóch dużych ząbków czosnku (pokrojonych w drobną kostkę).

Do przygotowania sałatki [colslo:] niezbędny jest także majonez. Dodałam ten z firmy Roleski :)


A tak prezentuje się gotowa sałatka, która bardzo dobrze komponuje się z kurczakiem/rybą z dodatkiem ryżu/kaszy/frytek.


Smacznego! :)

7 komentarzy :

  1. Ja też bardzo lubię taką sałatkę:) jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wstyd się przyznać ale zawsze jadam kupną. Najwyższy czas to zmienić... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. warto, jest prosta i szybka w przygotowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sie moge pochwalic, ze ugotowalam dzisiaj moj pierwszy obiad w zyciu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję :) a kto był tym szczęśliwcem, który go zjadł ?

      Usuń
  5. kiedyś często ją robiłam a teraz wyleciała mi z głowy! nadrobię to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pychota! U mnie dzisiaj właśnie kurczaczek na obiad, pasowałaby ta sałatka :)

    OdpowiedzUsuń