Instagram

środa, 11 grudnia 2013

Krem cera naczynkowa


Zbliża się zima, a wraz z nią najtrudniejszy czas dla wrażliwej, skłonnej do przesuszenia/odwodnienia cery naczynkowej.
Warto rozejrzeć się za dobrym kremem, który jednocześnie ukoi, ochroni i zapobiegnie powstawaniu nowych zmian. 



Jako posiadaczka wrażliwej cery naczynkowej wiem jak trudno jest znaleźć kosmetyk dostosowany idealnie do potrzeb tego typu skóry. Stosowałam już wiele kremów aptecznych, ale ten jest tylko jeden. Ze względu na działanie i cenę. 



Moim zdecydowanym faworytem jest Krem nawilżająco-wzmacniający do twarzy z SPF 20 VITA-CAPILARIL z serii N polskiej firmy Pharmaceris.

Zapewnia nawilżenie i zmniejsza nadreaktywność skóry. Ma delikatną konsystencję i szybko się wchłania. Dobrze się sprawdza jako baza pod makijaż. Ma delikatny zapach, więc przyjemnie się go używa. Jest wydajny. Zamknięty w praktycznej, odkręcanej tubce. 
Pojemność: 50ml
Ważny od otwarcia przez: 12 miesięcy
Cena: ok. 30zł



W swoim składzie nie zawiera parabenów, konserwantów i alergenów. Bazę kremu stanowi nawilżająca gliceryna. Ponadto do jego produkcji użyto kompleks tiotainy i tioproliny, witaminę PP, złote algi oraz wosk z oliwek.
Ten krem na prawdę działa. Polecam! 
Z pewnością kupię go ponownie. :-)






2 komentarze :

  1. To już wiem, co wyślą mi w kolejnej paczce! Krem :) ja używałam z powodzeniem krem i płyn micelarny z biodermy. Niestety krem mi się skończył. Tutaj kupiłam z neutrogeny i póki co jestem zadowolona. Do momentu aż skóra mi się przyzwyczai...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biodermę znam i używałam. Neutrogeny nie, bo gustuję tylko w kremach aptecznych. Wśród dermokosmetyków ten z Pharmaceris jest z pewnością najtańszym tak skutecznym i dobrym kremem. Powinnaś być zadowolona. :-)

      Usuń