Instagram

sobota, 29 grudnia 2012

domowe spa kontra luksusowe gabinety

O wiele bardziej lubię organizować sobie domowe zabiegi, niż umawiać się na wizyty w luksusowych ośrodkach spa. 


Nie byłam tego do końca świadoma, ale od dłuższego już czasu posiadam niezrealizowany karnet na zabiegi, którego ważność mija wraz z upływem tego roku :)

 
Wydawać by się mogło, że dopieszczanie ciała drogocennymi olejkami i składnikami najwyższej jakości przez najlepszych profesjonalistów jest czymś wspaniałym, czego trudno jest sobie odmówić. Jednak ja zdecydowanie wybieram cotygodniowe rytuały w mojej własnej przytulnej łazience. Nie mam poczucia straconego czasu, aplikuję sprawdzone przeze mnie kosmetyki i w pełni wypoczywam. Piję ulubioną herbatę, słucham muzyki i niczego mi nie brakuje :)


A jak jest z Wami ? Lubicie spa, czy preferujecie raczej domowe zabiegi ? :)

11 komentarzy :

  1. lobię domowe spa ale czasem chce żeby zajął się mną ktoś i żebym nic nie musiała robić to zależy od nastroju ale zdecydowanie domowego spa jest więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić wodę termalną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja lubię sobie robić wieczorki SPA , o ile mam pod ręką jakieś fajne kosmetyki, algi, glinki czy inne profesjonalne ;) Ale raz na jakiś czas oddać się w dobre- podkreślam- dobre ręce- miło jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze trochę skąpię na spa, to w domu jest zdecydowanie tańsze i mogę je zrobić o każdej porze dnia i nocy :) Jedynym zabiegiem jaki uwielbiam i sama nie jestem w stanie go sobie zrobić jest masaż (to wklepywanie olejków) ale na moje szczęście mam przyjaciela po kursie który masuje cudownie...

    OdpowiedzUsuń
  5. domowe spa jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam blogi o takiej tematyce! :D będę obserwować :) pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie wolę domowe zabiegi, które staram się robić raz na tydzień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio szaleję w domu. eko sreko - oleje rządzą. dawno nie czułam sie tak dobrze.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja preferuje domowe zabiegi a na spa mnie nie stac :)

    OdpowiedzUsuń